עשית את המחקר שלך. כתבת תוכן חדש. ועכשיו, לחצת על "פרסם" בפוסט האחרון שלך בבלוג וורדפרס.

עכשיו מה ?

יותר מדי בעלי עסקים רואים בפרסום התוכן שלהם את השלב האחרון בתהליך, אבל המציאות היא שלחיצה על "פרסם" היא רק ההתחלה. חלק מהמומחים מציעים להשקיע עד 80% מזמנכם בקידום התוכן שלכם, בהשוואה ל-20% שאתם משקיעים בכתיבה ובפרסום שלו.

אם עשיתם אשם בעבר בפרסום מבלי לקדם, הגיע הזמן לשפר את משחק הקידום שלכם. הנה 10 דברים שאתה צריך לעשות לאחר הקשה על "פרסם".

דבר חכם לעשות עבור SEO הוא לחזור לתוכן ישן שרלוונטי לתוכן החדש שלך ולהוסיף קישור לפוסט האחרון שלך. במיוחד אם אתה רוצה לדרג עם הפוסט החדש שפורסם.

ככל שלפוסט יש יותר קישורים פנימיים, כך יותר מנועי החיפוש רואים את הפוסט הזה כחשוב, ויש לו יותר סיכוי לדירוג. אז, זכור לקשר מהמאמרים הישנים שלך למאמרים חדשים. אבל אל תוסיף רק קישורים פנימיים אקראיים. עליך לוודא שהפוסטים שאליהם אתה מקשר וממנו דומים בנושאים.

לדוגמה, אם אתה בתחום הבריאות והכושר, ופרסמת מדריך חדש על קבלת שישיית שרירי בטן-גב, קישור לתוכן החדש שלך מפוסטים קודמים על שגרות אימון ישפר את ה-SEO של היצירה החדשה שלך. זה גם יקל על הקוראים שנכנסים לאתר שלך דרך התוכן הישן שלך למצוא את התרומות האחרונות שלך.

בדוק את SEO שלך

כתיבת תוכן עבור מילות מפתח ספציפיות היא כל כך שנת 2007, אבל זה לא אומר שאתה צריך להתעלם לחלוטין מ-SEO. אמנם זה כבר לא מתאים לעקוב אחר לוחות זמנים קפדניים של אופטימיזציה, אבל הקדש כמה רגעים לאחר פרסום התוכן שלך כדי להבטיח שהוא עומד בשיטות המומלצות של היום.

 

 
 

הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא באמצעות תוסף SEO של WordPress כמו Yoast SEO . לאחר שהתוסף מותקן באתר שלך, מלא ביטוי מפתח עבור כל אחד מהפוסטים שלך ובצע שינויים בהתאם להצעות בסעיף "ניתוח" עד שתקבל "אור ירוק". אני בהחלט רוצה לעשות את זה לפני שתתחיל לכתוב כדי לבסס את המיקוד של הפוסט שלך תוך כדי לחסוך לך זמן אופטימיזציה לאחר מכן. בנוסף, ודא שאתה לא מבצע אופטימיזציה עבור אותן מילות מפתח בשני פוסטים שונים.

SEO לוקח זמן, וכך גם הדירוג של הפוסט שלך. לא פעם, לוקח קצת זמן עד שקטע תוכן מדורג ולטפס בסולם בדף תוצאות החיפוש של גוגל. לפעמים מילות המפתח שעבורן ביצעת אופטימיזציה לפוסט שלך תחרותיות מכדי שתוכל לדרג אותן. במקרה כזה, מומלץ לבצע אופטימיזציה של הפוסט עבור מילות מפתח שונות או לעבד את הפוסט מחדש לחלוטין.

 

 

 

שלח אותו לאנשי הקשר שלך באימייל

זכור, הקוראים של האתר שלך לא יידעו אוטומטית שפרסמת תוכן חדש. ומכיוון שהם כנראה לא בודקים את האתר שלך כל יום, הדרך המהירה ביותר להתריע בפניהם על הפוסט החדש שלך היא לשלוח הודעת דוא"ל לרשימה שלך.

אתה יכול לעשות זאת באופן ידני, אבל ספקי רשימות שיווק בדוא"ל רבים מציעים גם הזדמנויות להודיע לקוראים שלך באופן אוטומטי בכל פעם שתוכן חדש עולה לאוויר.

דרך נוספת היא להקים ניוזלטרים קבועים, שבהם אתם שולחים למנויים שלכם אוסף מאמרים שפרסמתם. הגדרת אוטומציה עבור משימה זו היא כנראה רעיון טוב. למרבה המזל, ישנם כלים/תוכנות לשיווק בדואר אלקטרוני רבים שיעזרו לך. אתה יכול להסתכל על Mailchimp, Sendinblue, HubSpot, או כל ספק אחר שמתאים לתקציב שלך.

 
 
 

שתף את שלך ברשתות החברתיות

שיתוף הפוסט שלך במדיה החברתית הוא אחד משלבי הקידום הברורים ביותר לאחר הפרסום. אבל האם ידעת שזה לא רעיון טוב לשתף באופן אוטומטי את אותו עדכון בכל הפרופילים השונים שלך?

אמנם אין להכחיש את הפיתוי של עדכון אוטומטי של הערוצים החברתיים שלך בלחיצה אחת, אבל עדיף שתהיה לך תוכנית מדיה חברתית מוצקה הכוללת תוכן רלוונטי, מתחשב וספציפי לפלטפורמה. כאשר זה מבוצע בצורה נכונה, אתה יכול לצפות למעורבות טובה יותר וקשרים הדוקים יותר עם הלקוחות שלך .

כאשר אתה מפרסם אוטומטית בערוצים חברתיים מרובים, היכולת שלך לתקשר עם הקהל שלך פוחתת . לכן, צור תוכן חדש עבור הערוצים שבהם אתה פעיל. זו הדרך היחידה להניע מעורבות אמיתית ולמנוע את טעויות הפרסום האוטומטי שעלולות לעלות לכם בלקוחות.

אם אתה משתף את הפוסט שלך בערוצים החברתיים שלך, ודא שהוא מעניין ורלוונטי עבור הקהל בפלטפורמות האלה. לדוגמה, קהילות התוכנה פעילות יותר ב-Reddit וב-Twitter. לכן, אם החברה שלך עוסקת בתעשיית התוכנה, שיתוף פוסט טכני בפייסבוק כנראה לא יביא לך הרבה מעורבות.

קבע מבצעים חברתיים עתידיים

בנושא של עדכון חברתי ידני, זכור שמתאים לחלוטין לשתף את אותו פיסת תוכן מספר פעמים.

 
 

אמנם תרצה להיזהר שלא לשלוח ספאם לעוקבים שלך, אבל המציאות היא שבעידן של ירידה בטווח החברתי האורגני, רוב הקוראים שלך לא יראו כל עדכון שתפרסם. כדי לתפוס כמה שיותר אנשים, כדאי לשתף עדכונים מספר פעמים, תוך שימוש בפורמטים שונים.

כלים כמו MeetEdgar ו- MissingLettr יכולים לעזור לתזמן מחדש של תוכן עבר באופן אוטומטי, אבל אתה יכול גם לטפל בקידומי מכירות אלה באופן ידני על ידי הגדרת לוח שנה כמו בדוגמה זו.

 

 
 

 

פנה אל משפיענים

נושא שיווק משפיענים בנוי על הנחת יסוד פשוטה: אם אתה יכול לגרום למשפיען לשתף את התוכן או המוצר שלך, תבנה את הקהל שלך מהר יותר על ידי מינוף טווח העוקבים שלו.

תחשוב על זה. אם האתר שלך חדש או קטן, ייתכן שתהיה לך רשימה של 500 קוראים שנרשמו כדי לקבל הודעה כאשר אתה מפרסם תוכן חדש. השווה את ההשפעה של שליחת עדכון לרשימה זו עם קבלת אזכור באימייל ממומחה בתעשייה עם רשימה של 100,000 מנויים.

כמובן, קל יותר לומר מאשר לעשות את תשומת לבם של המשפיעים הללו. כמה גישות פופולריות לשיווק משפיענים כוללות:

  • ציטוט של משפיענים בתוך התוכן שלך ותייג אותם בעדכונים החברתיים שלך לאחר שהפוסט שלך יעלה לאוויר .
  • יצירת תוכן המציע ערך אמיתי לקוראיהם .
  • בניית קשרים עם משפיענים זמן רב לפני שמבקשים מהם לקדם משהו .
  • מיקוד למשפיענים ברמה נמוכה יותר עם קהלים בינוניים, במקום לאנשי המקצוע המובילים בתעשייה שלך .

הרמה שאליה תחליט לעסוק בשיווק משפיענים היא משהו שרק אתה יכול לקבוע. ניגש אליו מתוך "מה יש להם?" מנטליות, ותמקם את התוכן שלך בצורה הטובה ביותר לשיתוף משפיענים.

 

 
 

שלח את הפוסט בבלוג שלך לקהילות בתעשייה

דרך נוספת להשיג גלגלי עין על התוכן שלך היא למקם אותו במיקום שאותם גלגלי עיניים מבקרים לעתים קרובות – במקרה זה, קהילות בתעשייה.

Reddit תמיד הייתה פופולרית למטרה זו, אם כי תצטרך להיזהר מהרגישות של קהילה זו לקידום עצמי. לחלופין, חפש פורומים ספציפיים לתעשייה, לוחות הודעות, קבוצות פייסבוק ואתרי קהילה אחרים המשרתים את הנישה שלך.

הצע את הפוסט שלך לסיכום בתעשייה

עדכן את התוכן שלך

זו לא טכניקת קידום מכירות קפדנית, כשלעצמה, אבל היא חלק חשוב בהבטחת שהתוכן שלך יישאר מושך וניתן לקידום בטווח הארוך.

האם אי פעם לחצת לפוסט בבלוג, רק כדי להבין שהתוכן לא מעודכן בכמה שנים? כאשר מבקרים נתקלים בתוכן מיושן באתר שלך, סביר להניח שהם פחות יבטחו במאמרים הנוכחיים שלך – שלא לדבר על קישור לפוסט שלך או לשתף אותם ויראלי עם אחרים.

מסיבות אלה, מומלץ לעיין מעת לעת במאמרים הישנים שלך עבור תוכן מיושן. זה לא צריך להיות מסובך. פעם ברבעון, אתה יכול לבדוק את 10-20 חלקי התוכן המובילים שלך (לפי Google Analytics) ולבצע את כל העדכונים הדרושים. בפרט, חפש:

  • נתונים סטטיסטיים מבוססים על נתונים בני יותר משנתיים
  • שיטות עבודה מומלצות בתעשייה או המלצות אחרות שהשתנו
  • צילומי מסך של אתרים, כלים או משאבים אחרים שהשתנו במראה

השאירו הערה בראש המאמר וציינו את התאריך שבו הוא עודכן. אתה יכול גם לכלול סקירה כללית של כל השינויים שבוצעו כדי שמבקרים עתידיים יידעו שהתוכן שלך עדיין רלוונטי.

השתמש מחדש בתוכן שלך

לבסוף, דרך מצוינת להפיק יותר קילומטראז' מהתוכן הקיים שלך היא לפרסם אותו במספר פורמטים. זה לא רק מוריד חלק מהעומסים מלוח השנה העריכה שלך, אלא זה גם פותח את קהל הקוראים שלך לאלה שמעדיפים לעסוק בפורמטים שונים של תוכן.

 

 
 
 
 

לדוגמה, תוכל להפוך את הפוסט בבלוג שלך ל:

  • סרטון או סדרת סרטונים
  • פודקאסט
  • ספר אלקטרוני או מדריך להורדה
  • אינפוגרפיקה
  • חלק אחד מסדרה ארוכה יותר

להיות יצירתי! התוכן הקיים שלך מייצג שפע של הזדמנויות קידום ושימוש חוזר. שימוש באסטרטגיות לעיל יבטיח שתקבל את הערך הגבוה ביותר האפשרי מהעבודה שכבר ביצעת.